towar il. cena [zł]
Koszyk jest pusty
razem
upust [%]
0.00
0.00
Twój koszykkoszyk baseny0.00 zł

Regulamin

WARUNKI OGÓLNE

  • Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ehigiena.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu.
  • Właścicielem sklepu internetowego www.ehigiena.pl jest IDALIA Ireneusz Wolak Sp. J., ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom, NIP: 796-010-13-18, REGON: 005114228, KRS: 0000042973, nr rachunku: 54 2490 0005 0000 4520 1020 3738.
  • Zakup w sklepie internetowym www.ehigiena.pl oznacza, że Klient zapoznał się i akceptacje niniejszy regulamin.

CENY TOWARÓW

  • Ceny towarów znajdujące się na stronie sklepu internetowego nie stanowią ze strony sklepu oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez Klientów. Firma IDALIA zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu lub spadku cen towarów w sklepie internetowym.
  • Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.ehigiena.pl podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienia można składać bezpośrednio na stronach sklepu internetowego, wysyłając e-mail, telefonicznie lub faksem
  • Zamówienia na stronie internetowej można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia telefonicznie przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 16:30.
  • Zamówienia na stronie internetowej można składać zarówno z jak i bez rejestracji.
  • W zamówieniu Zamawiający ma obowiązek podać prawidłowe informacje dotyczące danych osobowych jak i adresowych (wraz z numerem telefonu i adresem e-mail), na które ma zostać dostarczony zamówiony towar. Firma IDALIA nie ponosi odpowiedzialności za błędy w wysyłce spowodowane podaniem złych danych przez Zamawiającego.
  • IDALIA zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość np. brak numeru telefonu lub adresu e-mail.
  • Zamówienie złożone przez Zamawiającego za pośrednictwem sklepu internetowego stanowi ofertę zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację założonego zamówienia, IDALIA zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
  • Wraz z zamówionym towarem Zamawiający otrzymuje paragon lub fakturę VAT potwierdzającą zakup.
  • Zapłata za zakupiony towar może być uregulowana przelewem, za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej firmy.
  • Dostawy towaru. Dostawy towaru realizowane są przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek) przy pomocy własnego transportu lub za pomocą firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej. Zamówienia realizowane są natychmiast po otrzymaniu wpłaty – w ciągu 1-3 dni. W przypadku braku zamówionego towaru w naszym magazynie skontaktujemy się z Kupującym celu poinformowania o terminie dostawy.
Bezpłatną dostawę do domu, własnym transportem, realizujemy na jednej z 16 tras
(przy realizacji zleceń na pieluchomajtki lub zamówieniach powyżej 100 zł):

 

Trasa 1 – Warszawa Północ - Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki, Legionowo, Radzymin, Pułtusk, Wyszków, Serock

Trasa 2 – Warszawa Południe – Warszawa, Tarczyn, Grójec, Białobrzegi, Warka, Góra Kalwaria, Piaseczno

Trasa 3 – Warszawa Wschód – Warszawa, Otwock, Józefów, Karczew, Ząbki, Marki, Wołomin

Trasa 4 – Warszawa Zachód – Warszawa, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Żyrardów, Mszczonów, Grodzisk Mazowiecki, Błonie, Sochaczew

Trasa 5 – Siedlce – Siedlce, Mińsk Mazowiecki, Garwolin, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Radzyń Podlaski, Stanisławów

Trasa 6 – Mława – Mława, Ciechanów, Płońsk

Trasa 7 – Kozienice-Puławy – Kozienice, Pionki, Garbatka-Letnisko, Zwoleń, Dęblin, Ryki, Garwolin

Trasa 8 – Lublin – Lublin, Świdnik, Kraśnik, Poniatowa, Łęczna, Zamość, Chełm, Krasnystaw

Trasa 9 – Kielce – Kielce, Orońsko, Szydłowiec, Skarżysko-Kamienna, Suchedniów, Jędrzejów, Chmielnik, Włoszczowa, Końskie, Pińczów, Busko-Zdrój

Trasa 10 – Ostrowiec Świętokrzyski – Ostrowiec Świętokrzyski, Iłża, Lipsko, Starachowice, Opatów, Sandomierz, Klimontów

Trasa 11 – Kraków – Kraków, Wodzisław, Miechów, Słomniki

Trasa 12 – Łódź – Łódź, Tomaszów Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Skierniewice, Pabianice, Zgierz, Opoczno

Trasa 13 – Częstochowa – Częstochowa, Radomsko, Tarnowskie Góry, Zawiercie

Trasa 14 – Śląsk I – Katowice, Chorzów, Zabrze, Gliwice, Dąbrowa Górnicza, Mysłowice, Piekary Śląskie, Bytom

Trasa 15 – Śląsk II – Tychy, Orzesze, Żory, Rybnik, Jastrzębie Zdrój, Wodzisław Śląski

Trasa 16 – Tarnów – Tarnów, Gorlice, Jasło, Nowy Sącz, Zakliczyn

 

GWARANCJA

  • Gwarancja. Gwarancja na zakupione towary. Wszystkie towary posiadające gwarancję, są nią objęte przez producenta. Naprawy gwarancyjne bądź wymiana towaru będzie realizowana przez producentów za pośrednictwem naszej firmy. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie i zwrócić na adres IDALIA ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom. Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uniknięcia nieuzasadnionej reklamacji. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty zwrotu towaru. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, sprowadzenia części zamiennych itp. Termin reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ZWROTY TOWARU

  • Rezygnacja z zamówienia. O rezygnacji z zamówienia przed jego realizacją prosimy poinformować nas telefonicznie lub mailowo. W przypadku rezygnacji z opłaconego już zamówienia wpłata zostanie zwrócona na konto z jakiego ją otrzymaliśmy.
  • Zwroty towaru. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie nosi śladów eksploatacji oraz nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. IDALIA zwraca wówczas nabywcy w całości kwotę równą cenie towaru w chwili zakupu, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. O planowanym zwrocie towaru prosimy o poinformowanie nas telefonicznie lub mailowo.
  • Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

ZDJĘCIA I INFORMACJE ZAMIESZCZONE NA STRONIE

  • Wszelkie informacje i zdjęcia znajdujące się w naszym serwisie pochodzą głównie od producentów dlatego też zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian bez uprzedzenia, a przedstawione produkty mogą różnić się od oferowanych w sprzedaży w związku z wprowadzeniem przez producentów nowych szat graficznych, prowadzeniem akcji promocyjnych itp.
  • Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Zamieszczone w serwisie opisy mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastąpią konsultacji z lekarzem i nie mogą być podstawą do stosowania jakichkolwiek wyrobów medycznych, środków farmaceutycznych czy form terapii. Wszelkie decyzje w w/w kwestii należy konsultować z lekarzem

 INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    w związku z korzystaniem ze sklepu
    e-higiena.pl lub idaliasklepmedyczny.pl

1 . Administrator danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) o Ochronie Danych Osobowych Administratorem (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest IDALIA Ireneusz Wolak Spółka Jawna (Operator) z siedzibą w Radomiu przy ulicy Marii Fołtyn 10. Kontakt z administratorem danych osobowych: ado@idalia.com.pl

2. Cele

Operator przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:

  1. zawarcia i wykonania łączącej nas umowy, w szczególności umowy o sprzedaży na odległość na zasadach określonych w Regulaminie. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy)
  2. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze, w szczególności w zakresie rachunkowości, wystawiania faktur i dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje oraz zapewnienia bezpieczeństwa sieci zgodnie z obowiązującymi przepisami. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO - obowiązek prawny)
  3. prowadzenia analiz marketingowych i komunikacji marketingowej w celu ulepszania usług, w tym także profilowania w celu dostosowania treści marketingowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  4. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  5. wykrywania i zapobiegania nadużyciom - prowadzenie analiz aktywności Użytkowników w serwisach internetowych i aplikacjach, automatycznego wykrywania nadużyć i nieprawidłowego korzystania z serwisów. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  6. analitycznym i statystycznym - prowadzenie analiz aktywności Użytkowników w serwisach internetowych i aplikacjach oraz sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji w celu poprawy funkcjonalności. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  7. w zakresie niezbędnym do ochrony żywotnych interesów Państwa lub innych osób fizycznych (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. d RODO - interes osoby) oraz do wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. e RODO - interes publiczny), w szczególności w usługach wykorzystywanych przez centra ratunkowe 112, służby ratownicze, w tym Pogotowie Ratunkowe i Lotnicze Pogotowie Ratunkowe oraz Państwową Straż Pożarną.
  8. administracji wewnętrznej Operatora, w szczególności utrzymania infrastruktury teleinformatycznej i wewnętrznego raportowania. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora).
     

3. Zgłaszanie sprzeciwu

Przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia sprzeciwu na przetwarzanie danych oparte na art. 6 ust 1 lit f, w tym na profilowanie Państwa danych.

4. Komunikacja marketingowa

W zakresie dobrowolnych zgód wynikających z ustaw szczególnych (np. prawo telekomunikacyjne) mogą być do Państwa kierowane komunikaty marketingowe za pośrednictwem wiadomości e-mail lub sms.

5. Przekazywanie danych osobowych

Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zewnętrznym: bankom i operatorom płatności, operatorom telekomunikacyjnym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie prowadzenia biura obsługi klienta, biurom księgowym, dostawcom usług IT, agencjom marketingowym lub innym podmiotom współpracującym.

6. Przekazywanie danych osobowych poza obszar UE

Operator nie planuje przekazywania danych poza obszar Unii Europejskiej.

7. Retencja danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany do wykonania umowy, wymagany do spełnienia wymogów wynikających z obowiązujących przepisów lub inny okres wynikający z wewnętrznych wymagań operacyjnych, jak właściwe zapewnienie dostępu do usług, ułatwienie zarządzania relacjami z użytkownikiem czy reagowanie na roszczenia prawne i zapytania organów regulacyjnych, w zależności od tego, który okres jest dłuższy. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora. W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia właściwej zgody.

8. Prawa użytkownika

Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania jego danych osobowych jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Każdemu Użytkownikowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, które Użytkownik dostarczył administratorowi np. poprzez otrzymanie od administratora danych osobowych Użytkownika, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie. Z powyższych praw można skorzystać przesyłając wniosek na adres ado@idalia.com.pl podając wszelkie niezbędne dane umożliwiające nam identyfikację danych, których zgłoszenie dotyczy, jak i uwierzytelnienie osoby zgłaszającej w celu potwierdzenia uprawnienia do złożenia takiego wniosku.

Data publikacji: 2018-05-24

tło