towar il. cena [zł]
Koszyk jest pusty
razem
upust [%]
0.00
0.00
Twój koszykkoszyk baseny0.00 zł

Regulamin

WARUNKI OGÓLNE

  • Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ehigiena.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu.
  • Właścicielem sklepu internetowego www.ehigiena.pl jest IDALIA Ireneusz Wolak Sp. J., ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom, NIP: 796-010-13-18, REGON: 005114228, KRS: 0000042973, nr rachunku: 54 2490 0005 0000 4520 1020 3738.
  • Zakup w sklepie internetowym www.ehigiena.pl oznacza, że Klient zapoznał się i akceptacje niniejszy regulamin.

CENY TOWARÓW

  • Ceny towarów znajdujące się na stronie sklepu internetowego nie stanowią ze strony sklepu oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez Klientów. Firma IDALIA zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu lub spadku cen towarów w sklepie internetowym.
  • Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.ehigiena.pl podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienia można składać bezpośrednio na stronach sklepu internetowego, wysyłając e-mail, telefonicznie lub faksem
  • Zamówienia na stronie internetowej można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia telefonicznie przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 16:30.
  • Zamówienia na stronie internetowej można składać zarówno z jak i bez rejestracji.
  • W zamówieniu Zamawiający ma obowiązek podać prawidłowe informacje dotyczące danych osobowych jak i adresowych (wraz z numerem telefonu i adresem e-mail), na które ma zostać dostarczony zamówiony towar. Firma IDALIA nie ponosi odpowiedzialności za błędy w wysyłce spowodowane podaniem złych danych przez Zamawiającego.
  • IDALIA zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość np. brak numeru telefonu lub adresu e-mail.
  • Zamówienie złożone przez Zamawiającego za pośrednictwem sklepu internetowego stanowi ofertę zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację założonego zamówienia, IDALIA zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
  • Wraz z zamówionym towarem Zamawiający otrzymuje paragon lub fakturę VAT potwierdzającą zakup.
  • Zapłata za zakupiony towar może być uregulowana przelewem, za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej firmy.
  • Dostawy towaru. Dostawy towaru realizowane są przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek) przy pomocy własnego transportu lub za pomocą firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej. Zamówienia realizowane są natychmiast po otrzymaniu wpłaty – w ciągu 1-3 dni. W przypadku braku zamówionego towaru w naszym magazynie skontaktujemy się z Kupującym celu poinformowania o terminie dostawy.
Bezpłatną dostawę do domu, własnym transportem, realizujemy na jednej z 16 tras
(przy realizacji zleceń na pieluchomajtki lub zamówieniach powyżej 100 zł):

 

Trasa 1 – Warszawa Północ - Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki, Legionowo, Radzymin, Pułtusk, Wyszków, Serock

Trasa 2 – Warszawa Południe – Warszawa, Tarczyn, Grójec, Białobrzegi, Warka, Góra Kalwaria, Piaseczno

Trasa 3 – Warszawa Wschód – Warszawa, Otwock, Józefów, Karczew, Ząbki, Marki, Wołomin

Trasa 4 – Warszawa Zachód – Warszawa, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Żyrardów, Mszczonów, Grodzisk Mazowiecki, Błonie, Sochaczew

Trasa 5 – Siedlce – Siedlce, Mińsk Mazowiecki, Garwolin, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Radzyń Podlaski, Stanisławów

Trasa 6 – Mława – Mława, Ciechanów, Płońsk

Trasa 7 – Kozienice-Puławy – Kozienice, Pionki, Garbatka-Letnisko, Zwoleń, Dęblin, Ryki, Garwolin

Trasa 8 – Lublin – Lublin, Świdnik, Kraśnik, Poniatowa, Łęczna, Zamość, Chełm, Krasnystaw

Trasa 9 – Kielce – Kielce, Orońsko, Szydłowiec, Skarżysko-Kamienna, Suchedniów, Jędrzejów, Chmielnik, Włoszczowa, Końskie, Pińczów, Busko-Zdrój

Trasa 10 – Ostrowiec Świętokrzyski – Ostrowiec Świętokrzyski, Iłża, Lipsko, Starachowice, Opatów, Sandomierz, Klimontów

Trasa 11 – Kraków – Kraków, Wodzisław, Miechów, Słomniki

Trasa 12 – Łódź – Łódź, Tomaszów Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Skierniewice, Pabianice, Zgierz, Opoczno

Trasa 13 – Częstochowa – Częstochowa, Radomsko, Tarnowskie Góry, Zawiercie

Trasa 14 – Śląsk I – Katowice, Chorzów, Zabrze, Gliwice, Dąbrowa Górnicza, Mysłowice, Piekary Śląskie, Bytom

Trasa 15 – Śląsk II – Tychy, Orzesze, Żory, Rybnik, Jastrzębie Zdrój, Wodzisław Śląski

Trasa 16 – Tarnów – Tarnów, Gorlice, Jasło, Nowy Sącz, Zakliczyn

 

GWARANCJA

  • Gwarancja. Gwarancja na zakupione towary. Wszystkie towary posiadające gwarancję, są nią objęte przez producenta. Naprawy gwarancyjne bądź wymiana towaru będzie realizowana przez producentów za pośrednictwem naszej firmy. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie i zwrócić na adres IDALIA ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom. Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uniknięcia nieuzasadnionej reklamacji. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty zwrotu towaru. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, sprowadzenia części zamiennych itp. Termin reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ZWROTY TOWARU

  • Rezygnacja z zamówienia. O rezygnacji z zamówienia przed jego realizacją prosimy poinformować nas telefonicznie lub mailowo. W przypadku rezygnacji z opłaconego już zamówienia wpłata zostanie zwrócona na konto z jakiego ją otrzymaliśmy.
  • Zwroty towaru. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie nosi śladów eksploatacji oraz nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. IDALIA zwraca wówczas nabywcy w całości kwotę równą cenie towaru w chwili zakupu, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. O planowanym zwrocie towaru prosimy o poinformowanie nas telefonicznie lub mailowo.
  • Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

ZDJĘCIA I INFORMACJE ZAMIESZCZONE NA STRONIE

  • Wszelkie informacje i zdjęcia znajdujące się w naszym serwisie pochodzą głównie od producentów dlatego też zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian bez uprzedzenia, a przedstawione produkty mogą różnić się od oferowanych w sprzedaży w związku z wprowadzeniem przez producentów nowych szat graficznych, prowadzeniem akcji promocyjnych itp.
  • Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Zamieszczone w serwisie opisy mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastąpią konsultacji z lekarzem i nie mogą być podstawą do stosowania jakichkolwiek wyrobów medycznych, środków farmaceutycznych czy form terapii. Wszelkie decyzje w w/w kwestii należy konsultować z lekarzem

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) firma IDALIA informuje, że wszystkie dane osobowe klientów sklepu internetowego, jakie zostały pozyskane w czasie rejestracji, przyjmowania czy realizacji zamówień są poufne i w żadnej formie nie zostaną świadomie udostępnione innym podmiotom oraz osobom. Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia (telefonicznie, pocztą elektroniczną, korespondencyjnie lub osobiście) żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
tło