Regulamin

DEFINICJE

  • Sklep Internetowy – sklep internetowy ehigiena.pl, dostępny pod adresem www. ehigiena.pl, prowadzony jest przez Sprzedawcę.
  • Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność prawną do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przepisami prawa ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność do czynności prawnych, która składa Zamówienie. 
  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca jednoosobowy - Klient będący osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Regulamin – niniejszy regulamin.
  • Strona/Strony – Sprzedawca i Klient.
  • Sprzedawca – IDALIA Ludwikowscy Sp. J., ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom, NIP: 796-010-13-18, REGON: 005114228, KRS: 0000042973
  • Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta Sprzedawcy za pomocą strony Internetowej Sklepu internetowego, zgodnie z niniejszym Regulaminem (oferta), określające Towar, jego ilość oraz Cenę.
  • Cena – wartość Towaru wskazana na stronie internetowej Sklepu Internetowego w złotych polskich wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług (VAT).
  • Koszty przesyłki – opłaty za dostawę Towaru do miejsca wskazanego w Zamówieniu ponoszone przez Klienta.
  • Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. opubl. w Dz.U. z 2017r. Nr 459 z późn. zm.).

WARUNKI OGÓLNE

  • Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://ehigiena.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu.
  • Właścicielem sklepu internetowego http://ehigiena.pl jest IDALIA Ludwikowscy Sp. J., ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom, NIP: 796-010-13-18, REGON: 005114228, KRS: 0000042973, nr rachunku: 47 1020 3147 0000 8102 0143 4661
  • Zakup w sklepie internetowym http://ehigiena.pl oznacza, że Klient zapoznał się i akceptacje niniejszy regulamin.

CENY TOWARÓW

  • Ceny towarów znajdujące się na stronie sklepu internetowego nie stanowią ze strony sklepu oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez Klientów. Firma IDALIA zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu lub spadku cen towarów w sklepie internetowym.
  • Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym http://ehigiena.pl podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienia można składać bezpośrednio na stronach sklepu internetowego, wysyłając e-mail, telefonicznie lub faksem
  • Zamówienia na stronie internetowej można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia telefonicznie przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 – 12:30.
  • Zamówienia na stronie internetowej można składać zarówno z jak i bez rejestracji.
  • W zamówieniu Zamawiający ma obowiązek podać prawidłowe informacje dotyczące danych osobowych jak i adresowych (wraz z numerem telefonu i adresem e-mail), na które ma zostać dostarczony zamówiony towar. Firma IDALIA nie ponosi odpowiedzialności za błędy w wysyłce spowodowane podaniem złych danych przez Zamawiającego.
  • IDALIA zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość np. brak numeru telefonu lub adresu e-mail.
  • Zamówienie złożone przez Zamawiającego za pośrednictwem sklepu internetowego stanowi ofertę zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, IDALIA zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
  • Wraz z zamówionym towarem Zamawiający otrzymuje paragon lub fakturę VAT potwierdzającą zakup.
  • Zapłata za zakupiony towar może być uregulowana przelewem, za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej firmy.
  • Dostawy towaru. Dostawy towaru realizowane są przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek) przy pomocy własnego transportu lub za pomocą firmy kurierskiej DHL. Zamówienia realizowane są natychmiast po otrzymaniu wpłaty – w ciągu 1-5 dni. W przypadku braku zamówionego towaru w naszym magazynie skontaktujemy się z Kupującym celu poinformowania o terminie dostawy.

GWARANCJA

  • Gwarancja. Gwarancja na zakupione towary. Wszystkie towary posiadające gwarancję, są nią objęte przez producenta. Naprawy gwarancyjne bądź wymiana towaru będzie realizowana przez producentów za pośrednictwem naszej firmy. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie i zwrócić na adres IDALIA ul. Marii Fołtyn 10, 26-615 Radom. Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uniknięcia nieuzasadnionej reklamacji. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 14 dni od daty zwrotu towaru. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, sprowadzenia części zamiennych itp. termin reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ZWROTY TOWARU

  • Rezygnacja z zamówienia. O rezygnacji z zamówienia przed jego realizacją prosimy poinformować nas telefonicznie lub mailowo. W przypadku rezygnacji z opłaconego już zamówienia wpłata zostanie zwrócona na konto z jakiego ją otrzymaliśmy.
  • Zwroty towaru. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie nosi śladów eksploatacji oraz nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. IDALIA zwraca wówczas nabywcy w całości kwotę równą cenie towaru w chwili zakupu, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. O planowanym zwrocie towaru prosimy o poinformowanie nas telefonicznie lub mailowo.
  • Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

ZDJĘCIA I INFORMACJE ZAMIESZCZONE NA STRONIE

  • Wszelkie informacje i zdjęcia znajdujące się w naszym serwisie pochodzą głównie od producentów dlatego też zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian bez uprzedzenia, a przedstawione produkty mogą różnić się od oferowanych w sprzedaży w związku z wprowadzeniem przez producentów nowych szat graficznych, prowadzeniem akcji promocyjnych itp.
  • Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Zamieszczone w serwisie opisy mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastąpią konsultacji z lekarzem i nie mogą być podstawą do stosowania jakichkolwiek wyrobów medycznych, środków farmaceutycznych czy form terapii. Wszelkie decyzje w w/w kwestii należy konsultować z lekarzem

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w związku z korzystaniem ze sklepu e-higiena.pl lub idaliasklepmedyczny.pl

 

1. Administrator danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) o Ochronie Danych Osobowych Administratorem (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest IDALIA Ludwikowscy Spółka Jawna (Operator) z siedzibą w Radomiu przy ulicy Marii Fołtyn 10. Kontakt z administratorem danych osobowych: ado@idalia.com.pl

 

2. Cele

Operator przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:

  1. zawarcia i wykonania łączącej nas umowy, w szczególności umowy o sprzedaży na odległość na zasadach określonych w Regulaminie. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy)
  2. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze, w szczególności w zakresie rachunkowości, wystawiania faktur i dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje oraz zapewnienia bezpieczeństwa sieci zgodnie z obowiązującymi przepisami. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO - obowiązek prawny)
  3. prowadzenia analiz marketingowych i komunikacji marketingowej w celu ulepszania usług, w tym także profilowania w celu dostosowania treści marketingowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  4. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  5. wykrywania i zapobiegania nadużyciom - prowadzenie analiz aktywności Użytkowników w serwisach internetowych i aplikacjach, automatycznego wykrywania nadużyć i nieprawidłowego korzystania z serwisów. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  6. analitycznym i statystycznym - prowadzenie analiz aktywności Użytkowników w serwisach internetowych i aplikacjach oraz sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji w celu poprawy funkcjonalności. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora)
  7. w zakresie niezbędnym do ochrony żywotnych interesów Państwa lub innych osób fizycznych (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. d RODO - interes osoby) oraz do wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. e RODO - interes publiczny), w szczególności w usługach wykorzystywanych przez centra ratunkowe 112, służby ratownicze, w tym Pogotowie Ratunkowe i Lotnicze Pogotowie Ratunkowe oraz Państwową Straż Pożarną.
  8. administracji wewnętrznej Operatora, w szczególności utrzymania infrastruktury teleinformatycznej i wewnętrznego raportowania. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - uzasadniony interes administratora).
     

3. Zgłaszanie sprzeciwu

Przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia sprzeciwu na przetwarzanie danych oparte na art. 6 ust 1 lit f, w tym na profilowanie Państwa danych.

4. Komunikacja marketingowa

W zakresie dobrowolnych zgód wynikających z ustaw szczególnych (np. prawo telekomunikacyjne) mogą być do Państwa kierowane komunikaty marketingowe za pośrednictwem wiadomości e-mail lub sms.

5. Przekazywanie danych osobowych

Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zewnętrznym: bankom i operatorom płatności, operatorom telekomunikacyjnym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie prowadzenia biura obsługi klienta, biurom księgowym, dostawcom usług IT, agencjom marketingowym lub innym podmiotom współpracującym.

6. Przekazywanie danych osobowych poza obszar UE

Operator nie planuje przekazywania danych poza obszar Unii Europejskiej.

7. Retencja danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany do wykonania umowy, wymagany do spełnienia wymogów wynikających z obowiązujących przepisów lub inny okres wynikający z wewnętrznych wymagań operacyjnych, jak właściwe zapewnienie dostępu do usług, ułatwienie zarządzania relacjami z użytkownikiem czy reagowanie na roszczenia prawne i zapytania organów regulacyjnych, w zależności od tego, który okres jest dłuższy. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora. W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia właściwej zgody.

8. Prawa użytkownika

Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania jego danych osobowych jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Każdemu Użytkownikowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, które Użytkownik dostarczył administratorowi np. poprzez otrzymanie od administratora danych osobowych Użytkownika, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie. Z powyższych praw można skorzystać przesyłając wniosek na adres ado@idalia.com.pl podając wszelkie niezbędne dane umożliwiające nam identyfikację danych, których zgłoszenie dotyczy, jak i uwierzytelnienie osoby zgłaszającej w celu potwierdzenia uprawnienia do złożenia takiego wniosku.

Data publikacji: 2021-01-01

tło